top of page

Dlaczego warto uczyć się akurat hiszpańskiego?


1. Piękne, melodyjne wyrazy.

Wszystkie są tak dźwięczne i tak niesamowicie urzekające, że nie sposób go nie pokochać. Kiedy byłam mała i oglądałam meksykańskie telenowele ten język bardzo tak mi się spodobał, że aż w końcu, po latach do niego wróciłam i postawiłam sobie za cel nauczenie się go. Przez lata kojarzył mi się z romantycznymi słowami i miłosnymi zwrotami, aż w końcu tak się to we mnie zakorzeniło, że pozostało po dziś dzień.

2. Porozumiewa się nim ponad 400 milionów ludzi na wszystkich kontynentach. Jest drugim najbardziej używanym językiem świata, zaraz po angielskim.

Jeśli ktoś ma trudności z nauką języka angielskiego lub już sie nim posługuje, hiszpański będzie trafnym wyborem. Dlaczego? Choćby dlatego, że spotykając obcokrajowca lub wyjeżdżając za granicę jest ogromne prawdopodobieństwo, że będzie go znał lub chociaż mówił nim w stopniu komunikatywnym. Jest to furtka szczególnie dla tych, którzy często wyjeżdżają lub dla których języki to uciążliwa bariera, którą chcieliby przełamać, aby móc swobodnie kontaktować się z ludźmi, których języka nie rozumieją.

3. Prostota tego języka!

Język hiszpański jest niewiarygodnie łatwy, a kiedy stanie się pasją, efekty są piorunujące i pojawiają się naprawdę szybko. A zwykle tak się dzieje, bo jego zniewalające piękno zbyt kusi i nęci, aby ktokolwiek zdołał się temu oprzeć. Gramatyka jest prosta, zasady jasne i logiczne, do tego wystarczy dodać trochę słówek i można mówić. Wierzcie mi, nic trudnego!

4. OPCJA DLA MĘŻCZYZN: Hiszpańskimi słowami lub samym akcentem możecie zachwycić niejedną kobietę!

No bo, powiedzmy sobie szczerze, która kobieta oparłaby sie mężczyźnie, który szepta jej do ucha piękne, romantyczne słówka w tak wspaniałym języku? Każda z nich, w głębi siebie, ma duszę niepoprawnej romantyczki, która krzyczy i woła pragnąc wydostać się na wolność, jak gołąb z klatki. Wiem co mówię, sukces gwarantowany!

5. OPCJA DLA KOBIET: Nauka tego języka może pomóc w znalezieniu mężczyzny Waszych marzeń :)

Mało która kobieta nie marzy o przystojnym, opalonym Hiszpanie z ciemnymi włosami, który co noc siadałby na tarasie i specjalnie dla niej śpiewał piękne, romantyczne piosenki.

A może Argentyńczyk? Lub Meksykanin? Proszę bardzo! Znajomość tego języka umożliwi Wam porozumienie się z każdym hiszpańskojęzycznym mężczyzną, bez względu na to z jakiego kraju pochodzi.

Powodów pewnie znalazłoby się dużo więcej, wybrałam te, które moim zdaniem najmocniej zachęcają do nauki tego języka. Spróbuj i przekonaj się o prawdziwości tych słów, a gwarantuję Ci, że nie będą to stracone godziny. Dołącz do wielkiego grona osób mówiących w tym języku i ciesz się możliwością porozumienia się z innymi!

bottom of page